Leadershipul serviabil
În cartea „Cele 21 de legi supreme ale liderului”, John Maxwell spune, în Legea Adăugării de Valoare, că „Liderii adaugă valoare deservindu-i pe cei din jur.” Scriitorii Kouzes și Posner definesc Leadershipul Serviabil ca fiind „Un lider ale cărui acțiuni și motivații reflectă un angajament altruist față de o cauză, o organizație sau coechipierii săi.” Un lider cu adevărat serviabil pune accentul pe ceilalți. Modelele tradiționale de leadership pun accentul pe șefi. Într-un model de Leadership Serviabil, accentul este pus pe oamenii din echipă.
Acest training te va duce într-o călătorie care va ajuta membrii echipei să urce la un nivel superior pentru a deveni lideri serviabili. Liderii cu adevărat serviabili trebuie să fie intenționați când dezvoltă acest stil de conducere, de aceea folosim ca metaforă urcarea pe un munte și acronimul ACCEDE. La fiecare secțiune, se pot nota pașii de acțiune în Planul de Acțiune de la finalul Caietului de Lucru.
Dragă membru Maxwell Leadership Certified Team,
Pentru a continua să îți oferim o experiență de învățare și dezvoltare la cel mai înalt nivel, echipa noastră va efectua lucrări de mentenanță programate pe platforma johnmaxwellgroup.ro, în data de 1 noiembrie 2025, între orele 09:00 și 17:00.
Deși tot procesul nu va dura mai mult de două ore, în interval menționat mai sus există posibilitatea ca site-ul să nu fie accesibil în totalitate.
Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri și îți mulțumim pentru răbdarea și înțelegerea ta.
Așa cum ne învață John Maxwell, „liderii adaugă valoare servindu-i pe ceilalți” — iar aceste îmbunătățiri sunt parte din modul în care alegem să te servim mai bine.
Îți mulțumim că faci parte din comunitatea care crește zilnic în influență și integritate.
Cu apreciere,
Echipa Maxwell Leadership România




