Leadershipul serviabil
În cartea „Cele 21 de legi supreme ale liderului”, John Maxwell spune, în Legea Adăugării de Valoare, că „Liderii adaugă valoare deservindu-i pe cei din jur.” Scriitorii Kouzes și Posner definesc Leadershipul Serviabil ca fiind „Un lider ale cărui acțiuni și motivații reflectă un angajament altruist față de o cauză, o organizație sau coechipierii săi.” Un lider cu adevărat serviabil pune accentul pe ceilalți. Modelele tradiționale de leadership pun accentul pe șefi. Într-un model de Leadership Serviabil, accentul este pus pe oamenii din echipă.
Acest training te va duce într-o călătorie care va ajuta membrii echipei să urce la un nivel superior pentru a deveni lideri serviabili. Liderii cu adevărat serviabili trebuie să fie intenționați când dezvoltă acest stil de conducere, de aceea folosim ca metaforă urcarea pe un munte și acronimul ACCEDE. La fiecare secțiune, se pot nota pașii de acțiune în Planul de Acțiune de la finalul Caietului de Lucru.