Termeni și condiții
Ultima actualizare: 04.06.2025
Prezenta politică detaliază practica Societății privitoare la funcționarea și utilizarea domeniului www.johnmaxwellgroup.ro (denumit în continuare pe scurt, Platforma) creat cu scopul principal de a asigura posibilitatea achiziționării de programe și bunuri din magazinul online al Platformei, având ca scop informarea utilizatorilor despre condițiile comerciale de contractare.
Ulterior achiziționării de programe de pe Platformă, conform celor detaliate în prezenta, utilizatorul va primi dreptul de a accesa platforma www.johnmaxwellgroup.ro unde va putea accesa diverse materiale. Astfel, prezentele Termeni și Condiții, precum și Politica de protecția datelor și Politica de cookie, se referă strict la programele și produsele oferite prin Platformă.
Prin utilizarea Platformei în continuare, admiteți că ați luat la cunoștință și agreați prezentele Termenii și Condiții, precum și Politica de confidențialitate și Politica de cookie, documente afișate pe Platformă.
CUPRINS
- Identificarea societății
- Date de contact
- Acceptul vizitatorului Platformei cu privire la aplicare Termenilor și condițiilor
- Încheierea contractului de vânzare – cumpărare a programelor și produselor
- Servicii prestate de HC prin intermediul Platformei
- Caracteristicile programelor/produselor oferite de HC. Preț
- PROGRAMELE DISPONIBILE PE PLATFORMĂ
- PRODUSE DIN MAGAZINUL ONLINE
- Răspunderea cu privire la alegerea produselor/programelor
- Dreptul de proprietate intelectuală al HC
- Forța majoră
- Date personale
- Colectarea de date
- Realitatea informațiilor furnizate de utilizatori
- Răspunderea utilizatorilor la folosirea Platformei
- Răspunderea HC
- Modificarea condițiilor aplicabile
- Site-uri/Aplicații terțe
- Securitate
- Confidențialitate
- Dreptul aplicabil și soluționarea diferendelor
- Dispoziții finale
1. Identificarea societății
Highlife Consulting SRL (denumită în continuare Societatea sau HC)
Sediu: România, județul Timiș, Timișoara, str. Gheorghe Lazăr nr. 24, et. 4, ap. SAD 29 (Fructus Plaza)
Înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub nr. J35/1290/2010
Cod unic de înregistrare RO27287091
Email: office@maxwellleadership.ro
Tel: 0771.706.337
2. Date de contact
Datele de contact pe care vizitatorul Platformei le poate folosi pentru a transmite oricare cereri, notificări sau sesizări privitoare la Termeni și Condiții, Politica de protecția datelor, Politica de cookie, precum și cu orice alte informații publicate pe Platformă, politici sau operațiuni efectuate de Societate, sunt indicate la punctul 1 de mai sus.
Termenul în care Societatea va transmite un răspuns este de cel mult 30 zile de la primirea solicitării.
3. Acceptul vizitatorului Platformei cu privire la aplicare Termenilor și condițiilor
Acești termeni și condiții sunt asumați de Societate, dar și de utilizatorii Platformei (adică de dumneavoastră).
În consecință, utilizarea Platformei, sub orice formă, de către vizitatori/utilizatori, implică automat acceptarea tuturor celor prevăzute mai jos și a politicilor la care se face trimitere (acolo unde legea nu obligă la efectuarea unor demersuri suplimentare pentru exprimarea unui accept), precum și asumarea obligației că aceștia dețin dreptul și capacitatea liberă și deplină de a accesa Platforma, de a plasa comenzi și de a furniza informații Societății.
DACĂ TOTUȘI VIZITATORUL NU ACCEPTĂ SAU NU AGREEAZĂ ÎN TOT TERMENII ȘI CONDIȚII SAU CELELALTE POLITICI AFIȘATE, VĂ RUGĂM SĂ NU UTILIZAȚI PLATFORMA, SĂ NU VĂ ABONAȚI LA INFORMĂRILE TRANSMISE DE HC ÎN SCOP DE MARKETING, SĂ NU ACHIZIȚIONAȚI PROGRAME ȘI PRODUSE DIN MAGAZINUL ONLINE ȘI SĂ NU TRANSMITEȚI MESAJE FORMULARELE DE PE PLATFORMĂ SAU TELEFONÂND LA NUMĂRUL INDICAT LA ART. 1 DE MAI SUS.
4. Încheierea contractului de vânzare – cumpărare a programelor și produselor
Vizitatorul Platformei poate să o acceseze fără a fi obligat la achiziționarea vreunui program sau produs. De asemenea, vizitatorul va putea transmite liber mesaje cu cereri, plângeri sau întrebări către HC folosind rubricile destinate sau datele de contact indicate la art. 1 de mai sus, precum și să se înscrie la newsletter și în lista beneficiarului Minutul cu Maxwell.
Doar dacă dorește acest lucru, vizitatorul va putea să își creeze un cont de utilizator, fără însă ca acest demers să fie obligatoriu pentru plasarea de comenzi în magazinul online. Crearea unui atare cont nu va conduce automat la încheierea unui contract de vânzare-cumpărare a produselor între Societate și acel utilizator. Contractul se va încheia în momentul în care HC va primi o confirmare a comenzii din partea utilizatorului potrivit celor de mai jos. Pentru a putea beneficia însă de materialele unui program de pe Platformă, după achiziționarea acestuia, utilizatorul trebuie să își creeze un cont.
Înainte de trimiterea comenzii concrete de achiziție a unui program/produs, cumpărătorul poate oricând să vizualizeze și / sau să modifice datele trimise, să identifice eventualele erori de la momentul introducerii și să le corecteze înainte de plasarea comenzii prin apăsarea pe butonul de finalizare și plată sau în alt mod agreat cu Societatea (spre exemplu în cadrul unor discuții ulterioare).
După apăsarea butonului de finalizare de către utilizator, contractul de vânzare-cumpărare a produselor/programelor va fi valabil încheiat și utilizatorul va fi ținut la plata prețului aferent potrivit celor indicate pe Platformă și în comanda transmisă.
5. Servicii prestate de HC prin intermediul Platformei
- Vânzarea de programe Maxwell Leadership
- Oferirea accesului la diferite resurse puse la dispoziție de HC, privitoare la procedurile și metodele de leadership Maxwell, în limitele celor indicate în prezenta politică
- Vânzarea de produse prin magazinul online
- Transmiterea de informări în scop de marketing
6. Caracteristicile programelor/produselor oferite de HC. Preț
Programele/produsele pot fi achiziționate de persoane fizice sau de persoane juridice care transmit accesul/bunurile achiziționate persoanelor desemnate de ei. În acest sens, după transmiterea formularului de comandă de către persoanele juridice și achitarea prețului aferent/primei tranșe de preț (dacă se alege plata în rate – plata în rate e posibilă doar pentru programe, nu și pentru produsele achiziționate din magazinul online al Platformei), HC va contacta respectivul cumpărător pentru a-i solicita datele persoanelor care vor beneficia în mod direct de program, respectiv pentru a confirma comanda făcută și detaliile acesteia.
Prețul programelor/produselor, precum și beneficiile oferite de program/detaliile fiecărui produs sunt indicate pe pagina principală a Platformei. Orice informații suplimentare pot fi obținute de utilizatori prin formularele de pe Platformă sau prin contactarea directă a HC folosind datele indicate la art. 1.
Prețurile sunt cele afișate la data și în momentul plasării comenzii de către utilizator, așa cum sunt acestea indicate pe Platformă, precum și în sumarul comenzii plasate.
Prețul total va putea fi achitat în funcție de opțiunea cumpărătorului:
- pentru produse/programe: în tot, la momentul plasării comenzii prin indicarea datelor de card prin platforma EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard)
sau
- pentru produse/programe: în tot, la momentul plasării comenzii prin transfer bancar/ordin de plată
- pentru programe: în mai multe tranșe egale, cu plată lunară recurentă, conform sumelor și numărul de luni indicate în formularul de comandă, prima plata fiind efectuată la data plasării comenzii
- prin produse: ramburs la primirea produselor comandate din magazinul online
Echivalentul în lei al prețului indicat în euro se va face raportat la cursul BNR din ziua plății.
Orice modificare a prețurilor poate fi făcută în mod liber de către HC, în orice moment, fără însă a afecta în vreun fel clienții care au achitat deja prețul programelor/produselor sau cel puțin prima tranșă din prețul programelor comandate dacă se preferă această opțiune de plată (aceștia nu vor fi taxați suplimentar dacă prețul va crește și nici nu vor primi niciun fel de rambursare dacă prețul scade). Astfel, cu excepția cazului în care părțile implicate au convenit în mod expres în scris altfel, orice modificări ale prețurilor aplicate de Societate vor afecta numai comenzile plasate după modificarea respectivă.
Facturile se expediază de HC clientului prin mijloace electronice pe adresa indicată de client în formularul de comandă. Factura se va considera ca fiind plătită în momentul creditării contului HC cu întreaga sumă indicată în factură.
Metoda de plata "Online prin card bancar" presupune faptul că utiliztorul care dorește să efectueze o achiziție pe Platformă, trebuie sa completeze anumite informatii despre card in pagina securizata a procesatorului de plăți.
- Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant
- "3-D Secure" asigură în primul rând că nici o informație legată de card nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele HC sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard
Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision.
7. PROGRAMELE DISPONIBILE PE PLATFORMĂ
7.1. Accesul pe Platformă
Vizualizarea Platformei este gratuită. Participarea la programe este însă posibilă doar după încasarea prețului total al acestora și crearea contului de utilizator.
După achitarea prețului total sau cel puțin a primei tranșe de preț (dacă se va agrea plata în tranșe), cumpărătorul va avea acees la programul Maxwell leadership achiziționat de pe Platformă.
Astfel, după plata primei tranșe de preț, fiecare cumpărător va primi automat un cod unic de logare pe Platformă pentru fiecare program, iar ulterior creării unui cont de utilizator cu email si parolă, va putea accesa toate materialele și informațiile de acolo. În cazul în care nu se va putea încasa o tranșă de preț (oricare ar fi aceea – a 2a, a 3a etc.) potrivit celor agreate cu HC, accesul respectivului utilizator în program va fi restricționat automat.
La libera sa discreție, HC va putea decide ca în cazul oricăror întârzieri la plata unei tranșe de preț, fie doar să suspende accesul utilizatorului în program până la data plății tuturor sumelor restante, fie să înceteze contractul de plin drept fără punere în întârziere sau alte formalități și fără restituirea sumelor reprezentând tranșele de preț deja încasate.
7.2. Termeni aplicabili cumpărătorilor
Cumpărătorii programelor de pe Platformă trebuie să fie oameni (persoane fizice sau juridice prin intermediul angajaților/colaboratorilor lor). Comenzile înregistrate de boți și alte metode automate nu sunt permise.
HC poate comunica cu clienții utilizatori prin e-mail cu privire la actualizări, știri, feedback, statistici, actualizări, servicii și programe noi și alte probleme care sunt compatibile cu scopul inițial al prelucrării datelor. În cazul în care doresc să se dezaboneze de la lista de newsletter/Minutul cu Maxwell, pot efectua această acțiune cu ușurință, în orice moment, prin simpla bifare a butonului Dezabonare de la sfârșitul fiecărei comunicări primite, sau trimite o solicitare HC în acest sens prin e-mail.
Utilizatorii (clienți individuali/angajații ori colaboratorii clienților persoane juridice) sunt responsabili pentru menținerea securității comenzilor plasate, dar și a contului și parolei lor pe Platformă. HC nu poate și nu va fi responsabil pentru nicio pierdere sau daune din nerespectarea de către utilizatori a acestei obligații de securitate.
Utilizatorii sunt unici și pe deplin responsabili pentru tot ce ține de activitatea care are loc sub numele lor – fie că este vorba de plasarea de comenzi, plăți, înscrieri la newsletters, discuții în cadrul programelor, la telefon sau rețele sociale.
Societatea are o limită de toleranță redusă astfel că în cazul în care considerăm că orice utilizator abuzează de serviciile oferite, astfel că HC poate suspenda temporar orice acces la Platformă, la programe sau produse în cazul în care va considera că activitatea clientului are un caracter ilegal sau imoral. Conturile și comenzile false vor fi șterse imediat când sunt detectate.
7.3. Politica de retur. Anularea comenzii de achiziționare a programelor
Persoanele fizice care au achiziționat accesul la un program prin intermediul Platformei, va putea solicita anularea comenzii transmise în termen de cel mult 14 zile de la data plasării comenzii (adică de la data completării formularului de comandă și efectuarea primei plăți), trimițând o cerere în acest sens la adresa de email a HC indicată la punctul 1 de mai sus. În cazul în care se va solicita anularea comenzii în tot sau în parte, în condițiile antemenționate, HC va suspenda automat accesul respectivului client la programul la momentul primirii respectivei solicitări.
HC va verifica dacă solicitarea a fost primită de la un client persoană fizică și dacă a fost respectat termenul de 14 zile de la plasarea comenzii, iar dacă aceste două condiții sunt îndeplinite cumulativ, va opri accesul acelui utilizator în programul în cauză cu anularea datelor de logare și va restitui în termen de 14 zile de la data primirii cererii de anulare, întregul preț încasat/tranșa deja încasate din preț aferent biletelor pentru care e cerută anularea comenzii. La rambursarea sumei, Societatea va folosi datele bancare indicate în comanda inițială sau în cererea de anulare (dacă în cererea de anulare au fost indicate astfel de informații).
În cazul în care clientul persoană fizică va solicita anularea unei comenzi plasate cu mai mult de 14 zile de la plasarea comenzii, indiferent dacă programul a îndeplinit sau nu așteptările avute de acel client, Societatea va avea dreptul să rețină întregul preț încasat pentru comanda respectivă și să pretindă plata întregului preț aferent comenzii dacă s-a ales plata în tranșe dar nu s-a încasat prețul total.
Clienții persoane juridice nu vor putea denunța contractul având ca obiect accesul la programele oferite de Platformă.
8. PRODUSE DIN MAGAZINUL ONLINE
8.1. Livrarea produselor
Livrarea produselor până la locul de livrare indicat în formularul de comandă, se va face printr-o firmă de curierat.
Costul de livrare în localitățile din România:
- GRATUIT în cazul în care valoarea comenzii (după aplicarea tuturor reducerilor) depășește 300 lei
- GRATUIT în cazul în care produsele comandate se ridică de la adresa HC din Timișoara (indiferent de valoarea comenzii)
- 20 lei în cazul produselor comandate cu livrare prin Cargus curier
În cazul în care locul livrării nu intră în aria de acoperire a curierului contractat de HC, la confirmarea comenzii se va încerca găsirea unei soluții alternative împreună cu utilizatorul astfel încât să fie realizată livrarea produselor comandate.
HC va informa cumpărătorul cu privire la data preluării coletului de către curier și îl va asista în cazul oricăror întârzieri la livrare, pentru a încerca soluționarea problemelor apărute.
Timpul de livrare este determinat exclusiv de activitatea și gradul de încărcare a firmei de curierat, HC neavând niciun control sau implicare în acest sens, din momentul predării coletelor. Cu toate acestea, Societatea va depune toate eforturile pentru a asigura livrarea în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la momentul predării coletului către curier. Dacă s-a plasat comanda până la ora 15 într-o zi lucrătoare, HC va preda coletul curierului cel târziu a doua zi cu confirmarea comenzii. Ridicarea personala a produselor comandate din locația HC aflată în Timișoara se va putea face de luni până vineri, în intervalul orar 10-17.
8.2. Preluarea produselor
Utilizatorul se oblige să obligă să preia produsele comandate pe Platformă. În acest sens, cumpărătorul se va asigura că adresa de livrare indicată în comandă este aceea unde poate fi găsit de luni până vineri, între orele 10:00-17:00.
În cazul în care curierul nu va găsi la adresa de livrare indicate de cumpărător nicio persoană sau se va refuza primirea coletului, va încerca livrarea de alte două ori în următoarele zile. Dacă toate cele 3 încercări vor eșua, utilizatorul are un termen de cel mult o zi să contacteze firma de curierat pentru a afla locația de unde poate ridica acel colet.
În situația în care nici atunci nu va ridica respectivul colet, produsele vor fi returnate Societății și aceasta le va putea vinde unei alte persoane cu recuperarea costurilor de transport către și de la utilizatorul în cauză, a costurilor de depozitare, precum și a oricăror eventuale costuri generate de deteriorarea produselor/ambalajelor. De asemenea, HC va putea refuza onorarea oricăror comenzi viitoare plasate de utilizatorul care nu a asigurat preluarea coletului sau onora comenzile viitoare doar cu plata anticipată livrării (accesarea de către acel utilizator a opțiunii de plată cu card bancar).
Dacă după momentul la care coletul a fost predat firmei de curierat de către HC, utilizatorul va dori să schimbe adresa de livrare, va trebui să achite o taxă suplimentară către acea companie de curierat, în caz contrar fiind necesară prezentarea personală la locația indicată de firma de curierat pentru ridicarea coletului.
Completarea incorectă sau incompletă a datele de contact și/sau de livrare pot duce la întârzierea livrării comenzii.
8.3. Politica de retur a produselor. Răspunderea cu privire la produse
Societatea dorește ca toți utilizatorii să fiți pe deplin mulțumiți de produsele cumpărate de pe Platformă.
Dacă însă, cumpărătorii persoane fizice care nu sunt pe deplin satisfăcuți de produsele achiziționate, le pot returna în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la recepția acestuia în limitele de mai jos și puteți solicita returnarea sumei de bani achitate sau schimbarea cu un alt produs de pe Platformă.
HC va verifica dacă solicitarea a fost primită de la un client persoană fizică și dacă a fost respectat termenul de 14 zile pentru formularea cererii de retur, va restitui în termen de 14 zile de la data primirii cererii prețul încasat, respectiv va iniția livrarea produselor cu care se solicită înlocuirea (dacă acestea se află în stoc) conform celor de mai jos.
Indiferent de opțiunea aleasă, valoarea în bani returnată sau produsul înlocuit se refera strict la costul produselor. HC nu este însă obligată să ramburseze costurile suplimentare generate ca urmare a faptului că ați ales explicit un alt tip de livrare decât cea standard oferită de Societate conform art. 8.1 de mai sus.
Returul produselor în condițiile de mai sus este posibil însă doar dacă produsele nu prezintă urme de probare/utilizare și deteriorare SAU produsele nici măcar nu au fost testate deoarece au fost primite de cumpărător cu defecte de fabricație sau distruse in timpul transportului către acesta
Nu se admit deci la retur:
- produsele sunt deteriorate în cursul returului din cauze ce nu depind de HC, având în vedere faptul că utilizatorul se obligă să ambaleze produsul pe care dorește să îl returneze astfel încât să nu sufere deteriorări pe durata transportului către Societate
- produsele care au fost achiziționate de la alți furnizori
- produsele pentru care nu s-au urmat pașii de mai jos:
Pas 1: Cumpărătorul a preluat de la curier produsele achiziționate și a verificat conformitatea acestora cu cele comandate și agreate cu HC, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului conform OUG nr. 34/2014 (în cazul clienților persoane fizice)
Pas 2: Clientul a verificat dacă se încadrează în condițiile de mai sus pentru produsele ce pot fi returnate, respectiv nu se află într-una dintre situațiile de excepție enumerate mai sus în care produsele nu se admit la retur
Pas 3: Clientul a trimis un email sau formularul de retur completat, pe adresa indicată la art. 1 din prezentele Termeni și Condiții, în care a indicat:
- faptul că dorește returul produselor și înlocuirea lor cu altele de pe Platformă (cu indicarea expresă a noilor produse, cu care se va realiza înlocuirea) SAU faptul că dorește restituirea prețului plătit pentru produse
- a atașat o poză cu starea produsului din momentul primirii lui de la curier (dacă motivul returului este existența unor defecte de fabricație a acestuia sau deteriorări pe perioada transportului)
- a indicat informații legate de comandă, astfel încât HC să poată verifica situații plății facturii fiscale pentru produse
- a indicat numele complet și codul IBAN aparținând persoanei care a emis și achitat comanda, în situația în care prețul produselor a fost achitat prin ramburs, astfel încât HC să restituie în respectivul cont suma datorată
- a indicat adresa de la care se va efectua ridicarea coletului de retur
- a indicat numărul de telefon de contact
Pas 4 (opțional): În ipoteza în care vor fi necesare clarificări suplimentare, cumpărătorul va fi contactat prin email (pe adresa de la care s-a primit solicitarea indicată la Pasul 3) sau prin telefon la numărul indicat la Pasul 3
Pas 5: Cumpărătorul va ambala produsele ce se doresc a fi restituite în mod corespunzător, astfel încât să fie ferite de șocurile și deteriorările ce pot apărea în timpul transportului către Societate. Produsele care ajung retur în forma vădit alterată din cauza ambalării necorespunzătoare, Societatea nu va rambursa prețul respectiv nu va trimite produsele noi alese de cumpărător pentru a le înlocui pe cele returnate.
Pas 6: HC va trimite curierul la cumpărător pentru ridicarea produsului și expedierea acestuia la sediul Societății, informându-l pe acesta din urmă în consecință. Taxele aferente transportului vor fi suportate de HC
Pas 7: După recepționarea coletului de către Societate, cumpărătorul va fi contactat de un membru al echipei HC fie prin email fie prin telefon, pentru a agrea detaliile legate de livrarea produselor care le înlocuiesc pe cele returnate (dacă nu a fost aleasă opțiunea de rambursare a prețului produselor).
Astfel, în cazul înlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în măsura în care este disponibil în stoc) cu indicarea termenului estimat de finalizare a livrării. Dacă produsul de înlocuire ales nu mai este disponibil, HC va informa despre această indisponibilitate, urmând să restituie cumpărătorul prețul produselor returnate conform prezentelor Termeni și Condiții.
În ipoteza în care cumpărătorul a ales varianta restituirii prețului produselor returnate, viramentul sumei se va face de către HC în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care a trimis email-ul din Pasul 3.
HC își rezervă dreptul de a rambursa prețul, respectiv de a livra noile produse, până când primește coletul cu produsele returnate sau până când cumpărătorul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Dacă ați ales înlocuirea produselor returnate cu altele de pe Platformă, iar produsele cu care se face înlocuirea sunt mai scumpe decât prețul deja plătit de pentru produsele returnate, cumpărătorul va achita doar diferența de cost la curierul care preia produsele returnate. Dacă însă produsele cu care se face înlocuirea sunt mai ieftine decât prețul deja plătit pentru produsele returnate, restituirea diferenței se va face potrivit celor de mai jos.
În cazul în care cumpărătorul care a urmat procedura de restituire a produselor conform celor de mai sus, nu dorește înlocuirea acestora cu alte produse de același fel sau cu altele disponibile pe Platformă (cu încadrarea în suma plătită pentru produsele returnate), ci restituirea sumei plătite pentru acele produse sau înlocuirea cu produse mai ieftine, HC va onora această solicitare. Astfel:
- în cazul în care prețul a fost achitat prin card bancar, Societatea va rambursa suma în contul atașat respectivului card dacă se dorește restituirea prețului achitat pentru produsele returnate sau dacă acestea sunt mai ieftine decât produsele cu care sunt înlocuite pentru diferența de preț, în cel mult 14 zile de la data la care HC a fost informată cu privire la dreptul de retragere
- în cazul în care prețul a fost achitat prin ramburs la curier, clientul va include în email-ul de informare a HC cu privire la retur (a se vedea procedura de retur de mai sus) și un cod IBAN aferent contului persoanei pe numele căreia a fost emisă factura de achiziție a produselor returnate.
În cazul în care se va alege înlocuirea produselor returnate cu alte produse de pe Platformă, noile produse selectate sunt rezervate imediat ce Societatea primește email-ul sau formularul de retur completat conform prezentei. Astfel, produsele rezervate nu vor fi vândute înainte de sosirea la sediul HC a produselor de returnat.
Clienții persoane juridice nu vor putea denunța contractul având ca obiect produsele achiziționate de pe Platformă.
8.4. Dreptul de proprietate al HC asupra produselor
Societatea își rezervă dreptul de proprietatea asupra produselor vândute în baza comenzilor utilizatorilor, până la momentul încasării întregului preț al acestora, a costului de livrare (acolo unde acest cost este datorat conform înțelegerii părților sau în situațiile descrise mai sus), precum și a oricăror alte prejudicii suferite ca urmare a încălcării obligațiilor asumate de cumpărător prin plasarea comenzii.
9. Răspunderea cu privire la alegerea produselor/programelor
Utilizatorul este singurul responsabil pentru alegerea produselor/programelor comandate pe Platformă.
HC face eforturi permanente pentru a pastra acuratețea informatiilor legate de produse/programe afișate pe Platformă. Cu toate acestea, precizăm că programele pot fi adaptate de Societate din diverse motive (spre exemplu poate actualiza informații și restructura programul), iar produsele pot avea culori ușor diferite în funcție de ecranul fiecărui dispozitiv, iar HC nu poate fi responsabilă de aspectul arătat de echipamentul IT al utilizatorului cu care vizualizează produsele de pe Platformă și deci de corespondența dintre realitate și ceea ce observă acesta. Fotografiiile produselor au caracter informativ si pot contine inadvertente cum ar fi: nuanta culorii produselor din poze poate fi diferita decat cea reala, la fel dimensiunile sau modelele desenate pe produse. Unele specificatii pot contine erori tehnice de operare.
HC oferă o garanție de 24 de luni pentru produsele achiziționate de pe Platformă (precum termosuri, tricouri și căni) și preluate de dvs., în acest termen Societatea răspunzând pentru defectele de fabricație și asigurând schimbarea lor cu altele alese de utilizator de pe Platformă la acel moment. Astfel, garantia nu se aplica in cazul defectelor survenite in urma utilizarii necorespunzatoare a produselor sau a unei acțiuni mecanice.
10. Dreptul de proprietate intelectuală al HC
Societatea deține toate drepturile de proprietate intelectuală (inclusiv dreptul de autor) asupra serviciilor prestate, a produselor, Platformei, a denumirii, precum și asupra oricărei informații referitoare la programele Maxwell.
Utilizatorii nu vor acționa în niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor Societății și se obligă să nu folosească niciun semn sau denumire similară sau identică cu mărcile sau denumirile folosite de Societate pe Platformă.
Raportat la cele de mai sus, se consimte faptul că persoanele care vor achiziționa accesul la un program vor deține strict un drept de folosinţă a acestuia, nu vor deveni proprietari.
Niciun utilizator nu are voie să copieze, să modifice, să adapteze, să reproducă, să distribuie, să facă inginerie inversă, să decompileze sau să dezasambla orice aspect al Platformei sau programelor oferite prin aceasta.
În limitele indicate în paragraful anterior, continuțul și designul Platformei, precum și orice alt material având legatură cu Platforma sau produsele/programele oferite prin aceasta, aparțin HC (Societatea este titulara dreptului de autor) și sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală. Vizitatorii Platformei nu vor acționa în niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor Societății și se obligă să nu folosească niciun semn sau denumire similară sau identică cu mărcile sau denumirile folosite de Societate pe Platformă (inclusiv dar nelimitat la “Maxwell”).
Societatea nu va fi în niciun caz responsabilă de vreo pierdere a folosinței, de contracte, date, fond comercial, venituri sau profituri (indiferent daca sunt considerate pretenții directe sau nu) sau orice pierdere, daună sau cheltuială suferită de vizitatori/utilizatori în baza sau în legatură cu Platforma.
11. Forța majoră
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor asumate, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, totală sau parțială, este cauzată de un eveniment de forță majoră. Părțile convin faptul că poate reprezenta un astfel de eveniment virusarea Platformei sau a platformei IT ce stă în spatele acesteia din motive ce nu țin de o acțiune a Societății, nefiind necesar un certificat emis de o autoritate în acest sens, ci de informarea (prin e-mail sau pe Platformă) a persoanelor afectate. În măsura în care legislația aplicabilă datelor cu caracter personal prevede și alte obligații în astfel de cazuri, HC se va conforma respectivelor condiții legale.
12. Date personale
Pentru informații extensive referitoare la modul în care astfel de date sunt prelucrate, este necesară studierea Politicii de confidențialitate.
13. Colectarea de date
Societatea colectează informații de la vizitatori/utilizatori în trei moduri principale: direct, din rapoartele traficului înregistrat de serverele care găzduiesc Platforma, precum și prin intermediul cookie-urilor.
- informații obținute direct
Colectarea datelor se face la momentul accesării Platformei; cel al completării datelor în formularele online ori telefonic prin conversațiile înregistrate. Modul de prelucrare al datelor cu caracter personal se face conform celor indicate în Politica de confidențialitate.
- informații obținute din raportul de trafic al serverului
Atunci când un site web este vizitat, utilizatorii dezvăluie automat anumite informații, cum sunt adresa de IP, ora vizitei, locul de unde a fost accesată Platforma.
- informații obținute prin intermediul cookie-urilor
Platforma folosește cookie pentru o bună funcționalitate. În funcție de preferințele alese de vizitatori/utilizatori, HC poate folosi și alte tipuri de cookie cu scopul de a facilita urmări preferințele, precum și datele de trafic, dar și de a promova anumite aspecte. Pentru mai multe detalii, este necesară revizuirea Politicii de cookie.
Trebuie de asemenea ca vizitatorii Platformei să aibă în vedere faptul că ori de câte ori dezvăluie în mod voluntar informații personale în mediul de comunicare online (cum sunt forumurile online, paginile de socializare, grupurile de discuții), informația dezvăluită poate fi ușor colectată și folosită de persoane neautorizate.
DEȘI SOCIETATEA FACE TOATE DEMERSURILE REZONABILE IMPUSE DE LEGISLAȚIA APLICABILĂ PENTRU A PROTEJA DATELE VIZITATORILOR PLATFORMEI, NU VĂ POATE ASIGURA SAU GARANTA SECURITATEA ORICĂRUI TIP DE INFORMAȚIE TRANSMIS. PRIN URMARE, TRANSMITEREA INFORMAȚIEI ÎNTR-UN MEDIU INADECVAT SE FACE PE PROPRIUL RISC AL UTILIZATORULUI.
14. Realitatea informațiilor furnizate de utilizatori
La completarea formularelor existente pe Platformă și în cadrul discuțiilor telefonice cu reprezentanții Societății si la plasarea comenzilor ori retur, precum și la abonarea la newsletters/Minutul cu Maxwell, utilizatorii se obligă să comunice Societății date reale și valabile.
De asemenea, prin utilizarea Platformei, fiecare vizitator/utilizator își asumă că poate efectua demersurile solicitate la completarea formularelor, crearea conturilor, plasarea comenzilor și transmiterea mesajelor, având peste 18 ani și își poate exprima consimțământul valabil (acolo unde este cazul), în mod liber și fără a fi necesare aprobări prealabile din partea unui terț care să nu fi fost obținute de respectivul vizitator/utilizator.
Dacă datele furnizate vor suferi orice modificari, utilizatorii sunt obligați să comunice imediat acest aspect Societății, astfel încât aceasta să își poată respecta obligațiile legale și pe cele contractuale asumate.
15. Răspunderea utilizatorilor la folosirea Platformei
Vizitatorii/utilizatorii sunt singurii responsabili pentru alegerea, obținerea, configurarea și întreținerea echipamentelor folosite pentru accesarea Platformei.
Astfel, Societatea nu oferă nicio garanție cu privire la aspecte ce țin printre altele de: compatibilitatea Platformei cu echipamentul hard și soft folosit de vizitatori (cu toate acestea, HC informează prin prezenta că utilizatorii trebuie să instaleze versiunile recente ale browserului recomandat Google Chrome, de exemplu); efectele folosirii Platformei (inclusiv dar nelimitat la generarea de viruși, posibilitatea de acces rapid), precum și funcționarea conformă și fără probleme a Platformei. Cu toate acestea, răspunderea HC cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal nu este exclusă prin prezenta clauză și nici nu este redusă sub minimul permis de legislația specifică acestui domeniu.
Este interzisă inserarea de trimiteri și linkurile către Platformă, copierea/modificarea/transmiterea/publicarea/utilizarea în orice fel a informațiilor indicate în conținutul Platformei, fără permisiunea expresă, scrisă și prealabilă a Societății.
În plus, vizitatorii declară că vor folosi Platforma doar pentru activități licite și care nu încalcă drepturile terților. De asemenea, aceștia nu vor transmite documente sau solicitări pretinzând că sunt o altă persoană și nici nu vor efectua demersuri ce ar putea afecta integritatea Platformei sau a datelor cuprinse în acestea (inclusiv dar nelimitat la virusare, ștergere sau modificare de informații, abuzuri electronice, fraudă, utilizare date personale fără drept).
Utilizatorul este singurul responsabil pentru alegerea programelor/produselor și completarea informațiilor pe Platformă, precum și pentru folosirea acesteia.
Utilizatorul persoană juridică declară expres că persoanele fizice care au transmis formulare completate către Societate, precum și cele care vor transmite cereri sau mesaje, sunt autorizate să îndeplinească aceste demersuri și își pot îndeplini obligațiile, utilizatorul persoană juridică sumându-și prin urmare toate acțiunile și documentele transmise/semnate de acele persoane.
Nerespectarea obligațiilor prevăzute în prezentul, precum și a oricărei alte obligații stabilite de lege în sarcina vizitatorilor de web site-uri, va conduce la atragerea răspunderii acestora și la de obligativitatea acoperirii prejudiciilor generate prin fapta culpabilă.
De asemenea:
- Utilizatorii înțeleg că Societatea utilizează furnizori terți și parteneri de găzduire pentru a furniza hardware-ul, software-ul, informațiile, rețelele, stocarea și tehnologia aferentă necesare pentru a executa comenzile primite
- Utilizatorii sunt de acord să nu revindă, să nu dubleze, să nu reproducă sau să nu exploateze nicio parte a Platformei și conținutului acesteia, fără permisiunea explicită prealabilă în scris a Societății
- Utilizatorii nu pot folosi Platforma pentru a stoca, găzdui sau trimite e-mailuri nesolicitate (spam), chat-uri sau orice fel de mesaje nesolicitate către alți utilizatori de pe Platformă și nici pentru a transmite viruși sau conținut rău intenționat. Platforma este aliniată la normele anti-spam și Societatea nu autorizează și nu permite trimiterea de spam prin intermediul serviciului de automatizare de către utilizatori. Dacă există dovezi de spam, accesul la Platformă poate fi suspendat fără notificare sau chiar anulat contul aferent programului, activitatea de acest fel fiind considerată ca fiind imorală. Spam-ul accidental trebuie raportat imediat Societății pentru a preveni aplicarea consecințelor antemenționate
- Cumpărătorii produselor/programelor declară că au peste 18 ani. În caz de îndoială, HC poate solicita dovezi suplimentare cu privire la vârsta utilizatorului respectiv, iar el/ea se obligă să furnizeze o astfel de dovadă imediat după primirea cererii din partea Societății.
16. Răspunderea HC
- Societatea se asigură că toate cerințele de protecție a datelor au fost respectate atunci când prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorului. HC nu își asumă nicio răspundere suplimentară în astfel de cazuri, cu excepția celor obligatorii conform legislației aplicabile
- HC poate, dar nu are nicio obligație de a elimina conținut (cum ar fi mărturii sau mesaje) și conturile de pe Platformă care conțin conținut pe care Societate le consideră, la discreția sa exclusivă, ca fiind ilegale, ofensatoare, amenințătoare, calomnioase, defăimătoare, pornografice, obscene sau în orice alt mod inacceptabile sau care încalcă proprietatea intelectuală a oricărei părți ori acești Termeni și Condiții.
- HC nu oferă garanții și nici nu își asumă nicio răspundere în ceea ce privește următoarele:
- capacitatea utilizatorilor de a achiziționa produse/programe, de a folosi Platforma sau de a participa la programe, de a formula cereri
- satisfacția utilizatorilor cu privire la programe (modul de organizare, informațiile obținute etc.) sau produse
- că Platforma va fi disponibilă în orice moment, neîntrerupt și fără erori.
În situația apariției unei erori, utilizatorul va notifica în scris, de îndată, HC și va descrie cât mai detaliat posibil eroarea apărută. Remedierea este condiționată de reproducerea și demonstrarea erorii pe baza descrierii furnizate de utilizator. Utilizatorul nu va înlătura eroarea prin mijloace proprii, în caz contrar va răspunde pentru pagubele cauzate HC (în special, Societatea nu va suporta cheltuielile avansate de utilizator cu serviciile terților oferite pentru remedierea erorii).
HC este exonerat de răspundere în cazul apariției unor limitări ale utilizării sau erori care au fost sau ar putea fi cauzate, în totalitate sau în parte, printr-o utilizare neconformă sau infrastructură neadecvată a Platformei (hardware și/sau software cu defecțiuni, alimentare cu energie electrică defectuoasă, conexiune defectuoasă la internet).
- acuratețea oricăror calcule matematice, statistici sau rapoarte efectuate de Societate sau de partenerii săi
- că erorile de pe Platformă vor fi corectate
- Utilizarea Platformei inclusiv orice conținut, informații sau funcționalități conținute în aceasta, este furnizată „ca atare” și „așa cum este disponibilă”, fără nicio declarație sau garanție de niciun fel din partea HC, fie expresă, fie implicită, inclusiv, dar fără a se limita la, garanțiile implicite de vandabilitate, potrivire pentru un anumit scop și neîncălcare. Așadar, HC nu este nici responsabilă, nici răspunzătoare pentru nicio daună directă, indirectă, incidentală, apărută în consecința unor fapte, specială sau de orice altă natură care a apărut din sau e legată în vreun fel de folosirea Platformei. Utilizatorii își asumă responsabilitatea și riscul total pentru utilizarea Platformei, iar singurul remediu avut la dispoziție de orice utilizatori în cazul în care au orice nemulțumiri legate de ele, este să înceteze să le mai folosească sau să solicite anularea comenzii în limitele indicate la art. 7 sau art. 8 de mai sus
- HC nu va fi responsabilă în niciun fel pentru modul în care unii utilizatori utilizează informațiile publicate de alți utilizatori pe Platformă (cum sunt testimonialele). Asigurarea securității datelor este o obligația asumată de HC față de cumpărători doar cu privire la datele prelucrate în vederea furnizării programelor/produselor de pe Platformă.
- HC nu va răspunde pentru datele transmise de utilizator care ar putea încălca drepturile unor terți (de proprietate intelectuală, de protecția datelor, etc.), utilizatorul fiind unicul responsabil cu încărcarea, administrarea, prelucrarea acestor date.
- HC nu va răspunde pentru pierderile suferite de utilizator dacă au fost generate de folosirea necorespunzătoare a Platformei și/sau neadoptarea măsurilor și nerespectarea instrucțiunilor comunicate de Societate.
- HC va răspunde față de utilizatori doar pentru pagubele cauzate cu intenție directă, indiferent de cauza și natura lor. Sumele plătite cu titlu de despăgubire nu vor depăși în orice caz suma de achitată de utilizator către Societate pentru programul/produsul în contextul căruia a apărut dauna. Indiferent de situație, utilizatorul este obligat să notifice imediat Societatea cu privire la prejudiciul suferit (nu mai târziu de o zi calendaristică) de la momentul producerii pagubei, în scris, astfel încât HC să adopte măsurile necesare diminuării sau limitării pagubelor.
17. Modificarea condițiilor aplicabile
STUDIEREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, DAR ȘI A POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE, PRECUM ȘI A POLITICII DE COOKIE, REPREZINTĂ UN DEMERS CE TREBUIE FACUT DE UTILIZATORI DE FIECARE DATĂ CÂND ESTE ACCESATĂ PLATFORMA ȘI ANTERIOR EFECTUĂRII ORICĂREI ÎNREGISTRĂRI SAU FURNIZĂRI DE DATE, ÎNTRUCÂT POT APĂREA MODIFICĂRI.
Societatea își rezervă dreptul de a modifica/actualiza conținutul Platformei, inclusiv a politicilor la care se face trimitere, la libera sa discreție, în orice moment și pentru orice motiv (inclusiv dar nelimitat la apariția de modificări legislative sau jurisprudențiale care pot afecta consecințele celor publicate). Revizuirea acestei politici în viitor va fi semnalată prin modificarea datei „Ultimei actualizări” din partea de sus. După data la care politica updatată este publicată, accesarea Platformei va reprezenta acceptul vizitatorului/utilizatorului cu privire la respectivele condiții actualizate.
Cu toate acestea, dacă vor exista modificări semnificative ce ar putea afecta drepturile și libertățile utilizatorilor, informarea se va face prin publicarea pe Platformă (pop-up-uri) sau prin transmiterea de e-mail-uri pe adresele furnizate dacă este cazul. Astfel de modificări semnificative vor produce efecte pentru vizitatori/utilizatori în termen de 15 zile de la momentul afișării pop-up-lui în cauză sau al transmiterii e-mail-ului de către HC (modul în care se va face informarea fiind decis de Societate, de la caz la caz).
Indiferent însă de amploarea modificării, responsabilitatea de a verifica conținutul Platformei (inclusiv Termenii și Condițiile, precum și politicile afișate), pentru a fi la curent cu cele mai recente versiuni, va revine în totalitate utilizatorului.
De asemenea, Societatea are dreptul liber și exclusiv de a limita/refuza accesul pe Platformă și implicit de a nu onora comenzile venite din partea unor utilizatori care au înregistrat anterior întârzieri la plată/situații de neplată a prețului (fără a aplica însă măsuri discriminatorii și doar cu respectarea dispozițiilor legale), dar și de a suspenda sau chiar închide Platforma cu efect imediat, precum și de a-i modifica orice functionalități.
18. Site-uri/Aplicații terțe
Platforma va putea conține link-uri sau trimiteri către website-uri/aplicații ale altor companii. Respectivele website-uri/aplicații pot conține termeni și condiții sau politici diferite de cele ale Societății, ori pot prezenta măsuri de securitate mai reduse. ACCESAREA RESPECTIVELOR LINK-URI ȘI IMPLICIT ALE WEBSITE-URILOR/APLICAȚIILOR TERȚILOR SE VA FACE PE RĂSPUNDEREA EXCLUSIVĂ A VIZITATORULUI.
De asemenea, în conținutul Platformei pot fi incluse secțiuni publicitare în care se vor afișa mesaje publicitare ale unor terțe persoane. HC nu este responsabilă în niciun fel asupra conținutului furnizat de terțe persoane, indiferent dacă acesta este publicitar sau nu, și nici de modul în care respectivii terți înțeleg să își respecte obligațiile legale.
19. Securitate
Această Platformă este protejată de sisteme de securitate competitive. Cu toate acestea, la fel ca majoritatea webiste-urilor și aplicațiilor de pe internet, nu pot fi complet lipsite de vulnerabilitate.
Prin umare, informațiile transmise de vizitatori folosind Platforma, pot fi supuse unor activități de încălcare a confidentialității și securității ce exced controlului direct al Societății (cum sunt transmiterea de mesaje spam nesolicitate, virusarea echipamentelor folosite, furtul adreselor IP, accesul neautorizat la e-mail) și pentru care HC nu își asumă răspunderea, deși încearcă evitarea unor astfel de evenimente neplăcute.
20. Confidențialitate
Confidențialitatea datelor vizitatorilor reprezintă un aspect important pentru Societate și este asumată de aceasta cu privire la datele introduse de utilizatori în formularele de pe Platformă.
Politica de confidențialitate face parte integrantă din acești Termeni și Condiții și poate fi consultată de către utilizator în orice moment.
21. Dreptul aplicabil și soluționarea diferendelor
Drepturile și obligațiile părților (adică ale vizitatorilor/utilizatorilor și ale Societății), precum și toate efectele juridice pe care le produce activitatea Societății, vor fi interpretate și guvernate de legea română și de dispozițiile legislației europenei.
Soluționarea tuturor diferendelor se va putea face de comun acord în termen de 15 zile de la transmiterea de către HC a unei notificări, respectiv primirea de către Societate a unei notificări în acest sens prin rubrica de “Contactează-ne” sau folosind orice alte date de contact dintre cele indicate la art. 1.
Dacă nu se va putea ajunge la un consens în termenul menționat, se va apela la instanța de drept comun de la sediul Societății sau se va putea folosi platforma de soluționare a litigiilor extrajudiciare fără a fi necesar să întreprindă acțiuni legale (linkul aici: )
22. Dispoziții finale
În cazul în care oricare prevedere a acestor Termeni și Condiții nu va produce efecte (este nulă) fie integral sau parțial, sau dacă prevederile își vor pierde pe parcurs valabilitatea sau dacă prezentele a orice fel de lacune, celelalte prevederi nu vor fi afectate în nici un fel. În vederea înlocuirii prevederii nule, respectiv pentru a acoperi lacuna se consideră că părțile au agreat ca prevederea respectivă să fie înlocuită cu reglementarea legală, care corespunde cât mai mult posibil, cu intenția părților sau care ar corespunde intenției pe care părțile ar fi avut-o, luând în considerare scopul și semnificația celor indicate în prezentul document, în ipoteza în care ar fi cunoscut nulitatea prevederii respective sau a lacunei.
Titlurile secțiunilor au doar scop de referință și nu vor afecta în niciun fel înțelesul sau interpretarea acestor Termeni și Condiții.
Dacă o parte renunță să solicite executarea unei prevederi contractuale, o astfel de renunțare se referă strict la situația respectivă, fără a rezulta într-o renunțare generală la dreptul de a solicita respectarea prevederilor contractuale.
Comunicarea dintre Societate și utilizator va avea loc prin email sau telefon după comunicarea de către acesta din urmă a unei solicitări pe Platformă sau pe adresa de email a HC: office@maxwellleadership.ro
Această politică se aplică Societății și utilizatorilor Platformei.
Acest document face parte din setul de politici de securitate al Societății. Alte politici se pot aplica subiectelor abordate în acest document și vor fi revizuite în funcție de necesitățile specifice.