|
Evenimentul Național de Certificare LIVE
Maxwell Leadership Certified Team, din România
10 - 11 sau 13 - 14 iulie 2023, Cluj Napoca
|
|
Informații
După o bună perioadă de timp în care ni s-a făcut dor să ne conectăm de la INIMĂ la INIMĂ, venim să împărtășim cu tine bucuria imensă pe care o simțim față de revederea mult așteptată. |
|
Ceea ce ne entuziasmează cel mai mult să îți transmitem este că DĂM STARTUL ÎNSCRIERILOR PENTRU EVENIMENTUL DE CERTIFICARE DIN IULIE 2023. Avem o puternică credință că acest eveniment îți va schimba perspectiva asupra lumii, asupra oamenilor, asupra afacerilor, este omul care îți va conecta mintea cu inima așa cum nimeni nu o poate face. Aici vei descoperi LEADERSHIP-ul în cea mai pură formă, tu doar trebuie să fii alături de noi pentru a simți spiritul echipei noastre în fiecare celulă a corpului tău. |
|
Evenimentul Național de Certificare va dura 2 zile și este o experiență memorabilă prin care Mark Cole (CEO-ul Maxwell Leadership), Chris Robinson (Vicepreședintele executiv al Maxwell Leadership Certified Team și Trainer-ul de pe culoarul de vânzări), împreună cu Sorin Popa (Președintele Maxwell Leadership în România), Valorie Burton (Trainer-ul de pe culoarul de coaching, va fi alături de noi virtual), Roddy Galbraith (Trainer-ul de pe culoarul de public speaking) și restul echipei din România te vor îndruma prin training-uri și workshop-uri care îți vor oferi o înțelegere mult mai profundă a certificării și a proiectului Maxwell Leadership Certified Team, dar și o iubire necondiționată pentru informații despre leadership, comunicare și o viziune completă a acestei comunități care se creează. Certificarea și prezența ta în cadrul evenimentului nu se bazează pe nivelul tău de implicare de până acum în program, ci își propune să clarifice și să reseteze nivelul tău de angajament și implicare de acum încolo. Ai ocazia să vezi și să simți adevărata dimensiune și valoare a fiecărui pas pe care îl creăm ca tu să ai parte de creșterea pe care ți-o dorești. |
|
|
Pentru a profita din plin de această experiență, citește următoarele recomandări:
Evenimentul de Certificare: 10-11 SAU 13-14 iulie, la Cluj-Napoca:
Înregistrarea în cadrul evenimentului se deschide în ACEST MOMENT și te rugăm să TE ÎNREGISTREZI imediat ce vizualizezi acest e-mail dacă vrei să ai locul 100% asigurat. Evenimentul are loc o singură dată pe an în România și de obicei, data este stabilită de management-ul din SUA în funcție de evenimentele deja existente pe plan internațional (în martie și august). ACUM îți poți BLOCA AGENDA personală și te așteptăm în data de 10-11 SAU 13-14 iulie 2023 în CLUJ NAPOCA – la Grand Hotel Italia 5*. Ne propunem să reunim peste 800 de membri ai programului din România și de asta este important să te înregistrezi cât mai repede posibil! Locurile în sală se vor ocupa cu prioritate de membrii NOI (care nu au mai trecut până acum prin acesta experiență); membrii Certificați care și-au asigurat locul pentru Certificarea din acest an plătind avansul încă de anul trecut (Certificarea din 2022); și membrii Certificați care doresc să ne fie din nou alături. În prezent suntem peste 2400 de colegi, iar în momentul în care capacitatea locației va fi atinsă vom opri înregistrările. Ia în calcul că deschidem ușile și membrilor Maxwell Leadership din Europa, ceea ne face să ne dorim ca până la data de 15 MAI 2023 să știm ferm ca tu ai locul asigurat și nu va fi necesar să te informăm că locurile s-au epuizat. Acestea sunt motivele pentru care în 2023 vom organiza 2 evenimente și nu unul singur.
Asigură-te că alegi grupa: Grupa 1 (10-11 iulie) sau Grupa 2 (13-14 iulie) în care dorești să fii alături de noi și de mentorii din SUA.
|
|
Pentru înregistrare te rugăm să folosești linkul:
|
|
PLATA PENTRU EVENIMENT:
Acest eveniment pentru membrii din România ESTE OBLIGATORIU O SINGURĂ DATĂ din momentul aderării la program. Dacă ești membru nou și nu ai mai trecut prin eveniment până acum, atunci trebuie să îți asiguri locul cu prioritate, iar noi vom onora înregistrarea ta cu prioritate în cadrul acestui eveniment.
PARTICIPAREA LA EVENIMENT ÎN CLUJ NAPOCA:
Am conceput pentru tine un PLAN DE SERVIRE A MESELOR (mâncarea pe toată durata evenimentului) + MATERIALELE PENTRU EVENIMENT în valoare de 150 euro + TVA. În cele 2 zile de Certificare, indiferent de grupa aleasă, echipa administrativă a Maxwell Leadership Certified Team a conceput un „PLAN DE SERVIRE A MESELOR”, care constă în servirea prânzului și a cinei împreună cu toți membrii acestei echipe, preluând conceptul din SUA. În prima zi de eveniment ți se va asigura prânzul și cina, iar în a doua zi de eveniment, doar prânzul. Micul dejun va fi inclus în costul cazării, dacă decizi să te cazezi în incinta Grand Hotel Italia 5* unde se va desfășura întregul eveniment. Meniul este conceput în așa fel încât dacă ești vegetarian sau ovo-lacto-vegetarian, să poți mânca alături de restul echipei. Vrem să economisești timp și bani și să beneficiezi de timp de calitate în preajma membrilor Maxwell Leadership Certified Team cu care urmează să stabilești relații de calitate. Ține cont că pauzele de masă vor fi destul de scurte și nu vei avea timpul necesar penru a ieși din hotel să mergi la masă și să te întorci în timp util.
Dacă ești membru nou și vii pentru prima dată la acest Eveniment de Certificare, ai TAXA evenimentului INCLUSĂ în taxa de aderare achitată la intrarea în program (în valoare de 500 euro + TVA ) și va trebui doar să achiți suma mai sus menționată pentru mâncarea și materialele evenimentului. Va trebui să îți achiți singur transportul și cazarea. În cazul în care dorești să iei parte la ambele evenimente, planul de mese va trebui achitat de două ori.
RECERTIFICARE
Dacă ești deja ABSOLVENT și ai trecut printr-un Eveniment de Certificare în România sau SUA, prezența ta este OPȚIONALĂ la acest eveniment.
Este foarte important pentru tine să iei în calcul următoarele aspecte pentru care NU AR TREBUI SĂ RATEZI această nouă sesiune a evenimentului:
Mark Cole: Ai ocazia să îl cunoști personal în România pe omul care a lucrat cu John mai aproape decât oricine altcineva din lume și oferă acces exclusiv la principiile lui John în timp real în echipă. Mark Cole ocupă funcția de CEO al Maxwell Leadership și are peste 25 de ani de experiență în leadership și în dezvoltarea echipei, ceea ce îl califică în mod unic pentru a avea un rol extrem de important și fundamental în cadrul mărcii Maxwell Leadership.
1 ZI EXTRA - 12 IULIE: Am creat în 12 iulie 2023 un eveniment public de jumătate de zi cu Mark Cole, Roddy Galbraith, Chris Robinson și Sorin Popa denumit „Metoda Maxwell”. Acest eveniment este deschis oricărei persoane care își dorește să crească alături de noi chiar dacă nu face încă parte din echipa lui John Maxwell. Timp de câteva ore, corpul profesoral te va alinia cu obiectivele și viziunea unui viitor mai bun și îți va arăta cum să pornești cu adevărat cu dreptul în direcția dorită. Daca dorești să îți expui colegii, prietenii sau membrii familiei la ceea ce înseamnă sufletul echipei noastre, acesta este evenimentul în care îi poți aduce cu tine. Vor fi 2 tipuri de bilete disponibile la acest eveniment: GENERAL, care include accesul la sesiuni și VIP care pe lângă accesul la sesiuni include și un brunch alături de corpul profesoral din SUA.
Costul biletului GENERAL este de 200 de lei (TVA inclus), iar al biletului VIP este de 450 de lei (TVA inclus).
ATENȚIE: Citește mai jos despre bonusul de înscriere rapidă!!!
SESIUNILE BREAKOUT - Ce înseamnă asta? În timp ce colegii tăi NOI vor trece prin sesiunile la care tu ai mai luat parte deja, vom crea SESIUNI SPECIALE pentru tine într-o sală paralelă, în care te vom ajuta să evoluezi la următorul nivel, prin implicarea ta în ateliere de lucru și training-uri gândite de cei din SUA pentru a-ți oferi noi instrumente de lucru. Vom analiza cât de mult ai crescut, cum te-ai dezvoltat în ultimul an și ce înseamnă o nouă etapă pentru tine. De fiecare dată, echipa Maxwell Leadership va fi dedicată complet față de succesul tău și din acest considerent vom crea mediul necesar ca tu să îți atingi obiectivele și să evoluezi în activitatea ta profesională sau în această industrie. Profesorii Maxwell Leadership Certified Team au creat sesiuni de studiu aprofundat pe care le vor susține pentru prima dată în cadrul unui eveniment de certificare Maxwell Leadership Certified Team.
NOUTATEEEE pentru membrii noi!!! Chiar dacă ești membru nou și nu ai mai trecut printr-un eveniment de certificare, dacă iei parte la ambele certificări din 2023 ai ocazia să treci și TU prin sesiunile de breakout de la al 2-lea eveniment (cel din 13-14 iulie 2023).
Taxa de Eveniment de „RE-Certificare”
Pentru fiecare membru care REVINE la eveniment și este și în programul de Mentorship, taxa este de 300 EURO + TVA, la care se adaugă costul PLANULUI DE MESE și pentru MATERIALELE PENTRU EVENIMENT, iar dacă nu faci parte din programul de Mentorship , taxa de eveniment este de 500 euro + TVA la care se adaugă costul PLANULUI DE MESE și al MATERIALELOR PENTRU EVENIMENT.
În cazul în care ai achitat anul trecut AVANSUL de 50 EURO + TVA pentru asigurarea locului în cadrul acestui eveniment, taxa ta de eveniment este preferențială, în funcție de situațiile descrise mai jos:
- dacă ești în programul de Mentorship costul total pentru Recertificare va fi de 200 euro + TVA. Din această taxă se va scădea avansul de 50 euro + TVA pe care l-ai plătit anul trecut, deci înainte de eveniment vei mai achita doar diferența de 150 euro + TVA, la care se adaugă și taxa pentru planul de mese și materialele evenimentului.
- dacă nu ești în programul de Mentorship, dar ești deja Membru Certificat Maxwell Leadership Certified Team și vrei să revii alături de noi, costul pentru Recertificare va fi de 400 euro + TVA. Din această taxă se va scădea avansul de 50 euro + TVA pe care l-ai achitat anul trecut, deci înainte de eveniment vei achita doar diferența de 350 euro + TVA, la care se adaugă și taxa pentru planul de mese și materialele evenimentului.
- dacă ești MEMBRU NOU și nu ai participat deloc la un Eveniment de Certificare în primul an, îl ai inclus și nu presupune nicio taxă de participare, singurele costuri care mai trebuie achitate sunt taxele pentru planul de mese și materialele evenimentului..
În cazul în care dorești să fii alături de noi la ambele evenimente, pentru al 2-lea eveniment vei achita următoarele:
- dacă ești membru NOU: taxa de 300 EURO + TVA, la care se adaugă costul PLANULUI DE MESE + MATERIALE EVENIMENT, 150 EURO + TVA.
- dacă ești în MENTORSHIP: taxa de 200 EURO + TVA, la care se adaugă costul PLANULUI DE MESE + MATERIALE EVENIMENT, 150 EURO + TVA.
|
|
LEADERSHIP ȘI DEZVOLTARE PENTRU ADOLESCENȚI:
Pentru a 4-a oară în lume, anul acesta vom organiza în timpul evenimentului de Certificare de la Cluj-Napoca, sesiuni paralele de leadership și dezvoltare personală pentru adolescenți și pre-adolescenți. 6 dintre colegii noștri din România, care s-au remarcat în timpul Inițiativei Globale pentru Tineret, au acceptat să susțină fiecare câte o sesiune de 2 ore, într-o sală paralelă (50 de locuri), pentru copiii, nepoții sau prietenii membrilor Maxwell Leadership Certified Team. Astfel, dacă ai un junior cu vârsta între 7-16 ani și dorești să îl expui la acest mediu, o poți face începând din acest moment la costul de 250 euro+TVA (la care se va adăuga și taxa pentru planul de mese și materialele evenimentului, copiii luând mesele împreună cu noi). Juniorii vor fi împărțiți în grupe și vom crea ateliere de lucru destinate special categoriei lor de vârstă.
Dacă dorești să vii la ambele evenimente însoțit de copilul tău, ține cont că taxele de eveniment și de plan de mese + materiale, trebuie achitate de 2 ori pentru ei, pentru fiecare grupă în parte.
|
|
Temele propuse în acest moment sunt:
- Leadership Game pentru adolescenți
- Tu ești important (YouthMax PLus)
- Teste de personalitate pentru copii (DISC)
- Imaginea de sine
- Jocuri de dezvoltare personală
- Public Speaking pentru copii
|
|
Pentru înregistrare te rugăm să folosești linkul:
|
|
PROCESUL DE CERTIFICARE:
Nu vor exista teste sau examene scrise pe parcursul celor 2 zile. Rolul mentorilor va fi să te îndrume în cadrul unor ateliere de lucru cu ceilalți colegi prin care să deprinzi și să dobândești noi abilități. Se vor prelua modulele online de formare (Coaching, Comunicare, Vânzări, Marketing) și vei trece prin exerciții practice de susținere a unui discurs, a unei sesiuni de coaching ș.a.m.d. Vrem să te introducem în ACȚIUNE, nu în teorie. Vei susține un scurt discurs în fața participanților de la masa la care vei fi alocat la eveniment (găsești mai jos detalii despre discurs) și vei intra într-o sesiune live de coaching ca să vezi puterea și aplicabilitatea în domeniul tău de activitate, indiferent care ar fi acesta. Se vor organiza sesiuni online de suport înaintea Evenimentului de Certificare în care vei beneficia de ajutor, dacă ai nevoie. Nu este necesar să parcurgi toate cursurile ca să poți trece prin aceste sesiuni de practică. Va fi nevoie să ai deschiderea necesară ca să înțelegi procesul de practică independent de cel teoretic, pe care îl vei putea parcurge oricând dorești.
AGENDA:
Agenda și desfășurătorul evenimentului de certificare vor fi disponibile doar cu 10 zile înainte de data evenimentului.
TRADUCERE:
Evenimentul va fi susținut în limba engleză, iar în cazul în care ai un nivel de înțelegere mediu spre avansat, e perfect. Limbajul folosit este destul de uzual, iar în cazul în care ai reușit să vizualizezi materialele de pe platformă fără traducere, atunci nu vei avea nicio dificultate în cadrul evenimentului.
Pe toată perioada certificării se va asigura traducere simultană din limba engleză în limba română în căști, care ți se vor oferi înaintea evenimentului, în schimbul unui act de identitate, așa că asigură-te că vei avea la tine buletinul sau permisul de conducere. Avem nevoie de confirmarea ta dacă ai nevoie de traducere ca să îți putem asigura tot echipamentul necesar, acest lucru îl vei preciza în formularul de înregistrare online.
CAZARE (în Cluj-Napoca):
Ai posibilitatea să îți asiguri cazarea la un cost preferențial prin grupul Maxwell Leadership Certified Team, direct în locația evenimentului – Grand Hotel Italia 5*. Ai posibilitatea să îți rezervi o cameră în regim single sau camera în regim dublu (matrimonial sau twin) cu un alt membru al programului de certificare pentru a înjumătăți costurile cazării și pentru a stabili noi relații. Te rog să iei în calcul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru parteneriatele pe care le creați dacă doriți să stați împreună cu alt membru în cameră. Dacă ai nevoie de siguranță și protecție, poți alege camera în regim single. Costul camerei include micul dejun, iar rezervarea se va face printr-o platformă online pusă la dispoziția membrilor Maxwell Leadership Certified Team începând cu luna iunie, unde se va garanta prima noapte de cazare. Plata pentru cazare se va face ulterior direct în recepția hotelului.
ATENȚIE: Tot hotelul este rezervat pentru Maxwell Leadership Certified Team!
- Cameră CLASSIC single use- 85 EURO/NOAPTE
- Cameră CLASSIC double use - 95 EURO/NOAPTE
- Cameră DELUXE Single use - 95 EURO/NOAPTE
- Cameră DELUXE Double use - 105 EURO/NOAPTE
SESIUNE FOTO PROFESIONALĂ
Dacă dorești să beneficiezi de poze business pentru instrumentele tale de promovare (cărți de vizită, site-uri, interviuri, flyere, bannere, afișe etc) + poze pe scena evenimentului de certificare Maxwell Leadership Certified Team, acum e momentul să le obții. Christian Del Rosario este specializat pe poze business, evenimente business și este angajat în SUA și în lume pentru a fotografia unele dintre cele mai importante interviuri, evenimente și sesiuni pentru reviste importante. Îți facilităm posibilitatea de a achiziționa această sesiune foto la costul de doar 100 euro + TVA, care va avea cadre portret și cadre cu tine pe scena evenimentului de certificare Maxwell Leadership Certified Team.
Poți vedea aici câteva poze profesionale din ani anteriori:
|
|
|
BONUS PENTRU ÎNREGISTRARE RAPIDĂ:
Dacă ești în programul de Mentorship, îți rezervi și îți plătești locul la eveniment, până la data de 31 martie 2023, avem un bonus special pentru tine: ZIUA EXTRA GRATUITĂ, adică 1 BILET GENERAL LA EVENIMENTUL „METODA MAXWELL” din data de 12 iulie 2023.
Astfel, dacă achiți până la data de 31 martie 2023 vei avea automat inclus 1 bilet general la evenimentul din 12 iulie 2023, în taxa ta de eveniment. |
|
„Lista de bifat” pentru Evenimentul Live:
1. Marchează-ți în calendar data grupei la care dorești să vii: 10-11 iulie SAU 13-14 iulie 2023.
Înregistrează-te pentru evenimentul de Certificare din România cât mai repede posibil. Acest pas este important ca să îți poți asigura locul. Locurile se dau în regim „primul venit, primul servit”. Odată ce se ocupă toate locurile locației stabilite, înregistrarea în cadrul evenimentului va fi închisă. Asigură-ți locul în următoarele zile!
- Îți recomandăm să îți asiguri cazarea în cadrul locației „GRAND HOTEL ITALIA 5*” prin formularul de cazare pe care ți-l vom pune la dispoziție începând cu luna iunie și care îți va facilita un discount față de prețul de recepție.
- Asigură-ți transportul și fă aranjamentele necesare cu 60 de zile înainte de Eveniment, se recomandă o asigurare de călătorie în această perioadă.
- „Planul de servire a meselor” din cadrul evenimentului de Certificare nu este inclus în taxa Evenimentului de Certificare, însă am făcut toate aranjamentele necesare ca să beneficiezi de mâncare și de un mediu de networking potrivit, dacă vei achita planul de servire a meselor.
2. Pregătește-te pentru Evenimentul de Certificare
- Cu 30 de zile înainte de Evenimentul de Certificare vizionează din modulul de Public Speaking susținut de Roddy Galbraith, seria de video-uri „Cum îmi pregătesc discursul de la masă pentru evenimentul de certificare?” CLICK AICI (trebuie să fii conectat pe platforma online pentru a putea accesa cursurile).
- Participă la apelurile de suport „Harta Succesului” înainte de a lua parte la eveniment. Acolo vei primi îndrumările necesare cu privire la parcurgerea materialelor online și vei primi răspuns la întrebările pe care le-ai avea. Dacă încă nu participi la aceste apeluri de suport, îți recomandăm să o faci în fiecare miercuri și joi de la ora 21:00 (link-ul de acces îl găsești pe platforma JohnMaxwellGroup.ro la „Apeluri Active”).
- Pregătește-ți discursul scurt (în limba română) pe care îl vei susține în fața colegilor de la masa la care ai fost alocat pentru Evenimentul de Certificare Național Live. CLICK AICI pentru a vedea câteva exemple de discursuri ale unor colegi din Mentorship, care și-au susținut discursurile pe scena evenimentului. Tu, împreună cu toți membrii, veți susține un discurs scurt în fața colegilor de la masa la care ați fost alocați la eveniment.
|
|
Pentru înregistrare te rugăm să folosești linkul:
|
|
Precizăm că locul va fi rezervat doar după achitarea tuturor costurilor.
Felicitări!!!
O zi minunată în continuare,
|
|
|
Denisa Boengiu | Operations Manager
MAXWELL LEADERSHIP Certified Team
Tel: +40.734.305.751
E-mail: asistent@maxwellleadership.ro
Site: maxwellleadership.ro
|
|
|
|