Politica de confidentialitate



 

Respectul vieții dumneavoastră private este unul dintre principiile pe care noi ne bazăm activitatea și, de aceea, chiar de la începutul activității noastre ne-am prestat serviciile bazându-ne pe un set de principii de confidențialitate puternice.

Politica de confidențialitate ne ajută să vă explicăm practicile noastre legate de informațiile pe care le procesăm pentru a ne putea presta serviciile. Astfel, veți putea găsi aici informații despre datele pe care le colectăm și modul în care acest lucru vă afectează. De asemenea, tot aici vă explicăm măsurile pe care le luăm pentru a asigura confidențialitatea datelor sumneavoastră.

Această politică de confindențialitatea se aplică tuturor serviciilor noastre pe care le regăsiți pe acest site, cu excepția cazului în care se specifică altfel.

Vă rugăm să citiți și Termenii și condițiile care descriu termenii de utilizare a produselor și serviciilor noastre.

 

Cine este operatorul de date?

Societatea care colectează și procesează datele este Highlife Consulting SRL, în calitate de societate care deține dreptul de comercializare a Programului Maxwell Leadership Certified Team. Highlife Consulting este „operatorul de date” al tuturor datelor personale colectate și utilizate în legătură cu clienții programului Maxwell Leadership Certified Team România. Highlife Consulting SRL este persoana juridică română, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub nr. J35/1290/2010, având CIF 27287091 și sediul social stabilit în Timiș, Timișoara, str. Gheorghe Lazăr nr. 24, et. 4, ap. SAD 29 (Fructus Plaza), cod poștal 300081, telefon: 0734.305.751, email  office@maxwellleadership.ro

 

Ce date personale colectăm ?

Datele personale sunt orice informație referitoare la dumneavoastră care ne permite să vă identificăm, cum ar fi: numele, adresa de email, telefon, informații despre accesul dumneavoastră pe site-ul nostru. Putem colecta date personale de la dumneavoastră atunci când utilizați site-ul web, când completați un formular de înscriere/de contact sau când vă abonați la un program furnizat de noi sau la newsletterul pe care îl trimitem.
Colectăm toate aceste date în vederea funcționării optime, a furnizării serviciilor și produselor solicitate de către dumneavoastră, a îmbunătățirii serviciilor/produselor pe care vi le oferim, pentru a putea înțelege solicitările dumneavoastră și a putea personaliza oferta serviciilor/produselor noastre.
Mai exact, putem colecta următoarele categorii de informații:

  • Nume și prenume;
  • Adresa de email;
  • Număr de telefon;
  • Adresa de livrare în situația în care se comandă un produs fizic
  • Informații de logare și cont: nume (username) și parolă. Parola trebuie schimbată de dumneavoastră din setările contului astfel încât să nu mai avem acces la aceasta
  • Informații despre utilizarea de către dumneavoastră a site-ului nostru;
  • Comunicațiile pe care le faceți cu noi sau pe care le direcționați către noi prin scrisori, emailuri, servicii de chat, apeluri și rețele de socializare;
  • Locația, inclusiv locația geografică în timp real a computerului sau a dispozitivului dumneavoastră prin GPS, Bluetooth, împreună cu locațiile WI-Fi hotspot și turnul celular cu sursă de mulțime, dacă utilizați funcțiile bazate pe locație și activați Serviciile de localizare setări pe dispozitiv și pe computer;
  • Date referitoare la modalitățile de plată și datele contului bancar. Tranzacțiile efectuate pe site-ul nostru se realizează prin platforma euplatesc.ro și aceste date sunt necesare pentru achiziționarea serviciilor și produselor noastre.
  • Cookies
  • sunt fișiere mici pe care un site sau furnizorul de servicii al acestuia le transferă la hard drive-ul care aparține comuputerului dumneavoastră, prin Web Browser (dacă permiteți acest lucru), care permite site-urilor sau sistemelor furnizorilor de servicii să vă recunoască browser-ul și să capteze și să își amintească anumite informații.
  • utilizăm cookies pentru a funcționa și a furniza serviciile noastre, pentru a vă putea îmbunătăți experiențele, pentru a înțelege modul în care serviciile noastre sunt utilizate și pentru a putea personaliza serviciile noastre în funcție de nevoile dumneavoastră. Astfel, folosim cookies pentru a înțelege care dintre întrebările noastre frecvente sunt cele mai popuare și pentru a vă arăta conținutul relevant pentru serviciile noastre. În plus, este posibil să folosim cookies pentru a vă aminti alegerile dumneavoastră, cum ar fi preferințele de limbă, pentru a vă putea oferi o experiență mai sigură și pentru a personaliza serviciile noastre pentru dumneavoastră. Aflați mai multe despre modul în care flosim cookies în Politica de cookies

 

În ce scop procesăm datele dumneavoastră personale?

Oricare dintre informațiile pe care le colectăm de la dumneavoastră poate fi folosită în unul dintre următoarele moduri:
- Pentru a vă oferi un conținut personalizat (informațiile dumneavoastră ne ajută să răspundem mai bine nevoilor dumneavoastră individuale);
- Pentru a ne îmbunătăți Website-ul (ne străduim încontinuu să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite de către website-ul nostru pe baza informațiilor și a feedback-ului pe care îl primim de la dumneavoastră)
- Pentru a îmbunătăți serviciul de relații cu clienții  (informațiile dumneavoastră ne ajută să răspundem mai eficient la solicitările și nevoie clienților );
- Pentru a procesa tranzacții efectuate;
- Pentru a vă contacta în vederea detalierii Programelor oferite de noi sau a purtării de discuții prealabile contractării - acest lucru se va întâmpla doar după ce dumneavoastră v-ați expimat consimțământul separat și expres în acest sens;
- Pentru comunicările periodice în scop de marketing ( transmitere newsletter, materiale, articole, informații despre produse/servicii/proiecte viitoare) - acest lucru se va întâmpla doar după ce dumneavoastră v-ați expimat consimțământul separat și expres în acest sens;

 

* Ce ne dă dreptul să procesăm datele?

1. Temei Legal
Vom procesa datele dumneavoastră numai în cazul în care vom avea o bază legală pentru a face acest lucru. Astfel, această bază legală va depinde de motivele care stau la baza colectării și folosirii datelor dumneavoastră.
2. Respectarea obligațiilor legale
Gestionarea și emiterea facturii pentru vânzare se basează pe obligația legală a societății în relația sa cu clienții. Astfel, colectarea datelor în acest sens, va avea la bază nevoia respectării de către noi a obligațiilor legale ce ne revin.
3. Consimțământul
Acesta poate reprezenta temei legal al procesării datelor cu caracter personal în scopul gestionării trimiterii de informații de markeing (articole, informații despre proiecte, evenimente, etc) sau în scopul contactării detalierii Programului Maxwell Leadership Certified Team.
Dreptul de retragere consimțământului privind procesarea datelor, va putea fi exercitat de către dumneavoastră oricând.
Menționăm faptul că doar persoanele cu vârsta de cel puțin 18 ani pot să își dea consimțământul. Pentru cei sub această vârstă, este necesar consimțământul părinților sau al tutorilor legali ai copiilor.
4. Interes Legitim
Interesul nostru legitim constă în garantarea faptului că site-ul nostru este sigur pentru dumneavoastră. De asemenea, acesta ne ajută să înțelegem nevoile, așteptările și nivelul de satisfacție al utilizatorilor noștri. Astfel, vom putea să ne îmbunătățim produsele, serviciile și mărcile. Realizăm toate aceste acțiuni în scopul îmbunătățirii nivelului de satisfacție al vizitatorilor si clienților noștri.

 

Cât timp păstrăm datele?

Datele dumneavoastră personale vor fi păstrate doar pentru timpul necesar îndeplinirii scopului pentru care sunt prelucrate. Astfel, pentru a determina perioada pentru de păstrare adecvată, vom ține cont de cantitatea, natura datelor și scopurile pentru care le prelucrăm și dacă putem să atingem aceste scopuri și prin alte mijloace.

În calcularea acestei perioade vom lua în considerare perioadele pentru care ar putea fi necesar să păstrăm date cu caracter personale pentru a ne îndeplini obligațiile legale sau pentru a ne ocupa de reclamațiile sau întrebările dumneavoastră.

Ulterior acestui moment al îndeplinirii scopului pentru care au fost prelucrate, datele dumneavoastră personale vor fi șterse sau distruse în siguranță. De asemenea, de menționat este faptul că, în permanență, luăm în calul cum putem minimiza cantitatea de date personale pe care le folosim.

Astfel, ca exemplu, dacă datele dumneavoastră au fost obținute în urma consimțământului dumneavoastră în vederea contactării pentru detalierea Programului Maxwell Leadership Certified Team, datele furnizate de către dumneavoastră vor fi șterse după ce vă contactăm, dacă nu vă exprimați expres consimțământul pentru rămânerea în baza noastră de date.

Tot așa, în situația în care datele dumneavoatră au fost obținute în urma consimțământtului dumneavoastră expres pentru abonarea la unul dintre programele noastre (Minutul cu Maxwell) sau abonarea la newsletter-ul Maxwell Leadership, datele vor fi șterse la momentul încetării acestui scop sau la momentul la care dumneavoastră vă retrageți consimțământul.

În situația în care legea ne solicită păstrarea datelor dumneavoastră pentru un anumit termen ( în cazul facturii se prevede termenul de 5 ani), datele dumneavoastră vor fi șterse după expirarea acestui termen.

 

Căror destinatari le putem comunica datele dumneavoastră?

Highlife Consulting SRL nu vinde, nu schimbă în niciun fel și nu transferă datele dumneavoastră niciunei alte companii/persoane, indiferent de motiv, fără consimțământul dumneavoastră dat în acest sens. Totuși, comunicarea unora dintre datele dumneavoastră poate fi efectuată în scopul expres al vânzării produsului/serviciului achiziționat/solicitat.

Astfel, datele dumneavoastră pot fi comunicate următorilor destinatari:
- Administrații și organisme publice în cazul în care acestea le solicită în conformitate cu normele ficale, de protecție a muncii, de siguranță socială sau cu oricare alte reglementări aplicabile;
- Companiile însărcinate cu livrarea produsului (doar în situația livrării unor produse sau materiale comandate);
- Companiile însărcinate cu procesarea plății pentru produsul/serviciul dumneavoastră ;

În toate cazurile, terții cu care se partajează anumite date cu caracter personal vor dovedi în prealabil adoptarea măsurilor de natură tehnică și organizatorice adecvate pentru protecția corectă a datelor dumneavoastră personale. În acest sens, menționăm faptul că societatea noastră încheie contract cu fiecare astfel de terț și prin care se specifică expres măsurile de protecție a datelor personale. 

În situația în care doriți mai multe informații referitoare la comunicarea datelor către partenerii noștri, nu ezitați să ne contactați la adresa de mail  office@maxwellleadership.ro

 

Cum protejăm datele dumneavoastră personale?

Site-ul nostru utilizează tehnici de securitate a informației cu scopul de a evita accesul neautorizat la date și pentru a garanta confidențialitatea acestora.Te asigurăm că am adoptat toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru a garanta siguranța și integritatea datelor cu caracter personal pe care le procesăm, precum și pentru a evita pierderea, distrugerea sau deteriorarea lor în orice fel.

Toate informațiile sensibile sunt transmise prin intermediul tehnologiei Secure Socket Layer (SSL), metoda standard în industria de criptare a informațiilor personale pentru a asigura trasferul acestora în siguranță.

După efectuarea oricărei tranzacții, informațiile dumneavoastră personale (carduri de credit, numere de asigurare socială, date financiare, etc) nu vor fi stocate pe serverele noastre. În acest sens menționăm că avem un acord de colaborare cu platforma euplatesc.ro pentru procesarea tuturor tranzacțiilor, acord care conține și clauze exprese de protecție a datelor dumneavoastră.

Așa cum am menționat, în unele situații este posibil ca noi să dezvăluim informațiile dumneavoastră unor terțe părți de încredere, parteneri ai companiei noastre cu care am încheiat acorduri care prevăd clauze stricte de protecția datelor, în scopurile stabilite în această politică de confidențialitate. Solicităm tuturor partenerilor noștri să dispună de măsuri tehnice și organizatorice de securitate adecvate pentru a vă proteja datele personale.

Nu ne asumăm răspunderea pentru pierderea de informații cauzate de erori ale soft-ului cu care este  conceput si găzduit site-ul și nici nu răspundem pentru erorile în securitatea serverului care găzduiește site-ul.

 

Transferul de date

Nu vindem, tranzacționăm și nici nu transferăm către părți externe informațiile dumneavoastră personale, decât în cazurile expres prevăzute în această Politică de confidențialitatea sau în cazurile în care dumneavoastră v-ați dat acordul.

În unele situații datele dumneavoastră pot fi transmise companiei care ne asistă la administrarea website-ului nostru sau partenerilor care ne susțin în oferirea serviciilor. De menționat este faptul că solicităm tuturor furnizorilor de servicii să vă proceseze informațiile într-un mod sigur și în conformitate cu legislația din România și cea din UE privind normele de protecție a datelor.

De asemenea, datele dumneavoastră pot fi transmise autorităților în situația în care se impune acest lucru din punct de vedere legal.

Cu toate acestea, informatiile care nu reprezintă date personale pot fi divulgate altor părți în scopuri de marketing, publicitate sau în alte scopuri.

 

Care sunt drepturile dumneavoastră legate de datele personale?

Aveți următoarele drepturi:
- Dreptul la informare: aveți dreptul să solicitați informații despre faptul că deținem informații personale despre dumneavoatră și, dacă da, despre ce informații este vorba și de ce le deținem;
Dreptul la acces: aveți dreptul de acces la informațiile dumneavoastră. Acest lucru vă permite să primiți o copie a informațiilor personale pe care le deținem despre dumneavoastră și să verificați dacă le procesăm în mod legal;
Dreptul la rectificare: aveți dreptul să ne solicitați rectificarea informațiilor personale în cazul în care acestea sunt incorecte sau completarea lor în situația în care sunt incomplete.
Dreptul la limitare: aveți dreptul să ne solicitați limitarea datelor prelucrate în situația în care acest lucru este posibil ținând cont de scopul prelucrării.
Dreptul la ștergere: aveți dreptul să solicitați ștergerea informațiilor dumneavoastră. Astfel puteți să ne solicitați ștergerea sau eliminarea informațiilor personale acolo unde nu avem motive întemeiate pentru a continua să le procesăm. În același sens, aveți dreptul să ne solicitați ștergerea sau eliminarea datelor dumneavoastră în situația în care v-ați exercitat dreptul de a vă opune prelucrării (vedeți mai jos).
Dreptul de a vă opune prelucrării: aveți dreptul să vă opuneți prelucrării informațiilor dumneavoastră persoale în cazul în care prelucrarea are la bază un interes legitim și ceva din situația dumneavoastră concretă vă face să aveți obiecțiuni referitoare la prelucrarea pe acest motiv. Totodată, aveți dreptul să faceți obiecții în cazul în care prelucrăm informațiile dumneavoastră în scopuri de marketing direct și nu avem consimțământul dumneavoastră;
Dreptul de a vă opune cu privire la luarea deciziilor automate în ceea ce vă privește
Dreptul de a solicita restricții în ceea ce privește procesarea informatiilor personale: aveți dreptul să ne cereți să spuspendăm procesarea datelor dumneavoastră personale în anumite cazuri.
Dreptul la portabilitate: aveți dreptul să primiți datele personale într-o formă electronică structurată sau să ne solicitați transmiterea datelor dumneavoastră unei alte părți. Acest lucru vă permite să preluați datele dumneavoastră de la noi într-un format utilizabil electronic și să le puteți transfera către o altă parte.
Dreptul de a vă retrage consimțământul: în situația în care v-ați dat acordul pentru colectarea, procesarea și transferul informațiilor dumneavoastră personală, într-un anumit scop, aveți dreptul de a retrage acest consimțământ în orice moment. Odată cu notificarea de retragere a consimțământului transmisă de către dumneavoastră, noi nu vom mai procesa informațiile dumneavoastră în scopul/scopurile pentru care l-ați retras, cu excepția cazului în care avem altă bază legitimă în acest sens.
Dreptul de a depune o reclamație
Pentru exercitarea oricăruia dintre drepturile anterior menționate, vă rugăm să transmiteți solicitarea dumneavoastră la adresa de mail office@maxwellleadership.ro sau prin scrisoare la adresa: Timișoara, str. Gheorghe Lazăr nr. 24, et. 4, ap. SAD 29 (Fructus Plaza), cod poștal 300081, Timiș.

Pentru a vă exercita drepturile anterior menționate nu se solicită niciun fel de taxă. Totuși, în situația în care cererea dumneavoastră este vădit nefondată sau exagerată, este posibil să solicităm o astfel de taxă sau să refuzăm să dăm curs cererii.

În vederea procesării cererii dumneavoastră referitoare la drepturile pe care le aveți în legătură cu datele dumneavoastră personale se va putea solicita identificarea prin prezentarea unui act de identitate. Aceasta este o altă măsură de securitate pe care o luăm pentru a ne asigura că informațiile personale nu sunt divulgate niciunei alte persoane care nu are dreptul să le primească.
 

Link-uri exterioare

Ocazional, pe site-ul nostru putem să includem sau să oferim produse și/sau servicii ale unor părți terțe. Aceste site-uri ale părților terțe au politici de confidențialitate separate și independente. Astfel, îți recomandăm să citești politicile acestora pe care e regăsești pe site-ul lor și, de asemenea, termenii de condiții ai site-ului. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru conținutul și activitățile acestor web site-uri conexe.

Totuși, căutăm să protejăm integritatea site-ului nostru și acceptăm orice feedback referitor la aceste site-uri.

Această politică de confidențialitate se aplică doar informațiilor colectate prin intermediul website-ului nostru și nu informațiilor colectate offline.

Termeni și condiții: Vă rugăm să accesați secțiunea noastră de Termeni și Condiții care stabilește condițiile de utilizare, de renunțare și de limitare a responsabilității care guvernează utilizarea website-ului nostru.

Consimțământul dumneavoastră: Prin utilizarea site-ului nostru în continuare, admiteți că ați luat la cunoștință și vă dați consimțământul față de politica de confidențialitate a website-ului nostru.

Modificări ale politicii de confidențialitate: Politica noastră de confidențialitate se poate modifica ocazional iar orice modificare vă va fi comunicată prin email sau printr-o notificare pe site-ul nostru.

 

Contact

Pentru orice întrebări legate de politica noastră de confidențialitate, ne puteți contacta folosind informatiile de mai jos:

Highlife Consulting SRL
J35/1290/2010
CIF 27287091
Timiș, Timișoara, str. Gheorghe Lazăr nr. 24, et. 4, ap. SAD 29 (Fructus Plaza), cod poștal 300081
telefon : 0734.205.751
email office@maxwellleadership.ro